mandag 26. september 2011

LOPPISSKATTEN

Har lenge hatt lyst til å vise fram skatollet jeg fant på loppis i våres :-)
Vet ikke hvor mange ganger jeg har mala det og hvor mye jeg krangla med malingssprøyta underveis... men jeg ble da ferdig til slutt ;-)


Det er i daglig bruk som databord, og jeg må si det er som en ekstra bonus når til og med Golferen er fornøyd med "rælet" jeg fant på loppis :-)  Uheldigvis fikk det er par sår i lakken etter første gangs bruk og jeg er ikke helt fornøyd med knottene... Har tenkt å bytte de ut i helt hvite en dag jeg får ånden over meg :-)


Dette var potensialet jeg så lykksalig fant på loppemarkedet i mai: 


Og med små søte skuffer inni: 


Så, med en del hvitmaling, noen tapetbiter og nye knotter har jeg fått dette :-)


Og med enda søtere skuffer:


Her skal jeg nok alltids få skrevet en og annen hyggelig mail til venninner langt borte, blogga litt eller sett på bilder sammen med lillesøster.....


Ha en finfin slutten på september-uke!!


~ Elisabeth :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar