tirsdag 5. april 2011

April eller november??

Fyf, for et vær det har vært idag! Skikkelig kakaovær med vind og regn, grått og tungt.
Men hva gjør vel det når en har sol i sinnet og små spirer i pottene? :-) Har noen små små tusenfrydstilker som titter opp av jorda og både basilikum og kjørvel som strekker seg ivrig mot lyset fra vinduet. Gledelig ;-D

Bare å tilpasse seg været vel, å benytte sjansen til å jobbe seg nedover lista for inneaktiviteter... Har et babyteppe jeg skulle ha hekla ferdig (ikke til meg selv), noen putetrekk som skal syes og en bursdagsfeiring på trappene. Bare å brette opp ermene her ;-) Jeg blir ikke arbeidsledig med det første uansett vær :-)

Vi holder stadig på med et påbygg som er på god vei til å bli to nye pikerom. Straks klart for tapetsering nå, dernest følger lister og det elektriske, og så en tur på Ikea. Jo-hoo! ;-)  Jentene kan bare glede seg! :-) Og når alt endelig er på plass der, har jeg noen ønsker for soverommet vårt... + at vi må ta tak i denne dreneringa og har planen klar for større veranda. Alltids noe å gjøre altså, og innimellom driver jeg og eksperimenterer på kjøkkenet, prøver å "holde hobbyrommet varmt", bloggen oppdatert og gleder meg til en ny hagesesong. En skulle ha jobba deltid sier jeg bare ! ;-)

Godt vi har en påskeferie med mye fridager i sikte ! :-)
Ha det fint så lenge :o)

PS. Legger ved et bilde av det som pryder kjøkkenvinduet: papaya -og paprikaplante :-) Planta de fra frø i fjor sommer og nå er det jammen frukt på gang! Moro :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar