torsdag 31. mars 2011

Boktips

Er det virkelig nødvendig med snøøø?? Nei og nei, jeg trodde alle stemte for vår!?
Den blir vel ikke liggende så lenge, og mens vi venter på grønnere dager kan jeg melde om en praktisk og fin hagebok: Min egen trädgårdsbok. 
Den er inndelt i kapitler etter stauder, ettårige planter og løker. Bær&frukt, kjøkkenhage, annleggsideer, møbler osv osv. Informasjonen fyller du inn selv :-) Det er altså en fiffig og oversiktlig notatbok med nostalgiske illustrasjoner, lommer og mye plass for notater. At den er svensk er vel ingen hindring? ;-)
Fant den først i Stockholm for noen uker siden, men kjøpte den ikke og angra da jeg kom hjem... Men så fant jeg den igjen på nettbokhandelen www.capris.no, og på salg atpåtil, så jeg bel så glad at jeg liksågodt bestilte to! En til søster og en til meg :-)
Bare å skrive opp på ønskelista eller bestille med det samme -til deg selv eller til en liten hagenisse du kjenner!

Min egen trädgårdsbok

Ha en riktig så lur 1.april !! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar