søndag 16. september 2012

Ny bok


Står det bra til i høsthagen? :-)
Jeg har ikke fått gjort allverden i det siste, har fortsatt en liten "things to do"-liste over et og annet jeg bør gjøre før vi får frost. Men, om å gjøre å ikke legge lista for høyt :-)
Satser på å få litt bedre tid neste uke, denne uka er det jo litt bursdagsforberedelser som står i fokus...
 
For å forberede høsten og innetilværelsen har jeg gått til innkjøp av en ny bok:

"Kvinnorna i rosenträdgården".Kvinnorna i rosenträdgården : historierna, romantiken och äventyren bakom rosorna
 Føler meg nesten litt hagenerd ;-) men det kan jo være litt artig å vite litt om hvem de ulike rosene egentlig er oppkalt etter.... :-)
Tror den blir bra i kombinasjon med pledd og te, og kanskje til og med fyr i ovnen, utover høsten :-)
 
Oppdaga plutselig at skrifa har forandra stil her på alle innlegga mine...
Skjønner ikke hva som har skjedd!
Innrømmer at jeg ikke er noen dataekspert, men jeg pleier liksom å finne ut av ting. Jaja, kanskje en annen kveld ;-)
Jeg prøver nemlig å ikke være så "nattugle" lenger, men å legge meg i rimelig tid ;-)
Ha-ha, ingen lett forandring ;-)
 
Jeg krysser fingrene for fine høstdager framover og håper at akkurat DU får en strålende uke! :-)
Takk for at du titta innom!
 
Klem fra Elisabeth :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar