søndag 17. juni 2012

EKTE HAGEFRYD

Skal si jeg er fornøyd! Og sliten... ;-)
Men se da, for et fantastisk nytt innslag i hagen!


Dette har jeg tenkt på og sett for meg lenge, og så på 1-2-3 (dvs en lørdag) hadde søster og jeg snekra sammen den flotteste danseplass i hagen! Den er neeesten i vater også, hhi-hi! Den er god nok til mitt bruk, 2,5 x 2,5 meter og med masse nyinnkjøpte blomster. Nå mangler jeg bare en "trådsnelle" (en sånn med kabel på vettu, når den er i bruk i sin egentlige bransje) til bord og helst et par nye stoler fra Ikea. Men det er ikke noe krise, jeg koser meg allerede!


Tenke seg til at Golferen ikke så plattingen først, enda han så etter oss nede i hagen! Men etter den nye oppdagelsen og etter en liten inspeksjonsrunde og et byggreferat, var han riktig så fornøyd! :-)


Det er meldt sol denne uka, så det er bare å glede seg :-)
Støle armer og en vond rygg skal ta seg en velfortjens iste på plattingen og huke av for at et av sommerens prosjekter er i mål !  :-D

Ha en strålende uke!
~Klem fra Elisabeth :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar