lørdag 30. juni 2012

Venter på varmen...

Er det mulig at det er siste dagen i juni og 16 grader og gråvær?
Hvor ble det av varmen og sola???
Det har ihvertfall vært noen greie kvelder i det siste hvor jeg har fått grunna trådsnella og trillebordet. Om ikke det blåser for mye, kanskje jeg kan ta fram malingssprøyta idag og få det ferdig :-)


Det blomstrer i hagen ihvertfall :-)


Sånn her ble forresten stigen jeg lagde av bjørkestammen !


En ny oppstramma timian har jeg også, veldig fornøyd med salg i sommerteltet til Mester Grønn ;-)

Idag er det rydding og kakebaking som gjelder.
Lillesøster er snart 3 år og skal ha kalas med en liten gjeng fra barnehagen. Hun fikk velge papptallerkner og tilbehør i går, og det ble helt enkle lys rosa papptallerkner og grønne fotballservietter -for det tror hun William vil like... ;-) Ikke en prinsesse eller en eneste liten Kitty i sikte, det var overraskende ! Pølser, sjokoladekake og muffins står på menyen, og lille Willian har visstnok bestilt fotballmuffins... Vi får se hva vi får til da.. ;-)
Gleder meg til forventningsfulle små ansikter i morgen !

Ha en makaløs lørdag! ;-)
~Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar