lørdag 16. juni 2012

Golfenke

Jepp, nå er altså helga her :-)
Jeg er golfenke og hjemme alene med småjentene, husarbeid og alle mine knallgode planer, ho-ho-ho! Golferen er vel innstallert på en golfbane i sør-Sverige og svinger golfkøllene lykkelig uvitende om at jeg har planen klar med et behjelplig søskenbarn og en god søster som stiller opp :-)
Jeg har trua på platting !
I kveld, etter at jenten var i seng, har jeg vært ute og planta en ny drue og flytta på stikkelsbærbuska. Den er av det litt stusselige slaget, så jeg håper den klarer seg... Uansett hadde den stått i veien for plattingen, så den måtte "ryddes" bort.
Jeg har målt opp plassen og har en kriblende forventning i kroppen bare ved tanke på morgendagen.
Bilder kommer...

Ble snytt for blomster på min egen Magnolia, men utenfor kjøkkenvinduet på hytta har vi et lite tre med søte rosa blomster


Vi var forresten på Koster for noe helger siden, da vi hadde sommervarme...
Det er så fint der ute! Jentene jubla og lo og løp rundt på stranda og ut i det iskalde vannet (det var så iskaldt at bena ble helt nummene på få sekunder) og Golferen syns det var et godt forslag å dra på tur. I baggen hadde vi matpakker og drikke, litt goderi og vannmelon, og hele dagen var en fryd :-)
(jeg fikk ca 70 myggestikk, men det er jo ikke noe nytt...)

Tenk og hatt et hus på Koster!


Fant en grøftekant full av store valmuer på slutten av rundturen vår og på vei til å spise is


Koster anbefales, det må bli konklusjonen ! ;-)

Nå er det nok på tide at Nattugla tar til fornuft og legger seg, det er tross alt en dag i morgen også, og da skal det jobbes!!
Fortsettelse følger altså.......

Riktig god helg!

~Elisabeth











1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Tusen takk for tipset om Drøbak.
    Drøbak har jeg tenkt på tidligere at jeg har lyst til å se. Hørt det er koselig der! Men nå var det ikke i mine tanker i det hele tatt...

    Koselig å prøve å finne på litt sammen uten barna.
    Pleie kjærligheten litt:)

    Ser du er hageentusiast du også. Får håpe vi får litt fint hagevær idag da. Nå glimter sola til her..
    Ha en fin dag!

    SvarSlett