onsdag 2. mai 2012

Datatrøbbel...

Og jeg som nettopp hadde skrevet om både det ene og det andre, så skjedde det noe her og siden ble først helt smal, -så borte!
Jaja, jeg prøver igjen :-)

Nydelig vårvær og sommertemperaturer har gitt Storesøster varmeutslett mens jeg har blitt solbrendt og er i grunnen som en zoombie for tida på grunn av pollen. Men hva gjør vel det??
Det er bare å nyte godværet og at jeg er i gang i hagen!
Har luka og rydda i kjøkkenhagen og rosebeddet fra i fjor + rydda i bringebær -og bjørnebærbuskene. Drua ser temmelig medtatt ut, men jeg syns å huske fra i fjor at den bare er treg -ikke død. Håper det er tilfellet nå også. Kunne forresten tenkt meg en bjørnebærbusk til. Har plass.... Trenger flere bringebærbusker også, tynt i rekkene der nå...

Og så er det hundre andre ting jeg ønsker meg til hagen! Flere stauder, et par frukttrær til, krukker, lys og møbler...Bare synd ikke kontoen følger mine ideer og lyster.

Har et nytt prosjekt på gang forresten, bilder kommer snart! :-)
Imens kan jeg jo prøve meg på et par bilder av citrustrærne




Kan desverre ikke si at mine søte små spirer lever i beste velgående og vokser seg stadig større og sterkere... Noen har tatt kvelden allerede, men litt svinn får en vel bare regne med? Har ikke tatt kverken på alle altså ;-)


Det kan virke som om jeg har et bedre håndlag med pelargoniaen :-)
Den trives i vinduet med utsikt til lekestua hvor den "hører til". Det var Storesøster som fikk den for 3 år siden av tante, og når det blir varmt nok i været får den komme ut og pynte opp utafor lekestua igjen :-)


Jeg må få unnagjort vannekannejobben i drivhuset! Har en frodig oppstrammet rips og en del jordbærplanter som har overvintra der ute og som nå bare står lunt og fint og koser seg i varmen.
Det lukter forresten så godt av gressløken der ute... Spørs om ikke jeg må ta med en liten kvast inn å lage eggerøre....  ;-)

Ha en fantastisk mai-uke!
~ Elisabeth






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar