fredag 18. mai 2012

Hurra for sola og deg og meg

Så var 17.mai over for denne gang, og en bra 17.mai var det! :-)
Småjentene var storfornøyd med tog og is og mange barn på besøk, og Golferen var tilfreds med at det ikke ble for mye stress. Bunaden henges bort for nu og kakerestene sendes til mormor og morfar (der blir de garantert spist opp)  :-)



Idag har vi hatt fri og ikke hatt noe annet på programmet enn venninnelunsj og golfrunde, og så har min kjære vært så grei og henta et lass med GRUS til meg :-)

I morgen sier det seg vel selv hva som er planen:
jeg får ukas treningsøkt når jeg skal omplassere alt som ligger på tilhengeren!
 Heldigvis er Golferen inneforstått med planen, og skal dra ut i morgen tidlig for å kjøpe duk så alt blir finfint bak drivhuset og rundt bringebærbuskene.
Jeg gleder meg!
:o)

God helg!
~Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar