tirsdag 22. mai 2012

Bzzzzzz.....

Idag har jeg bare en ting å si: MYGGESTIKK.
Det trenger ingen bilder, ordet taler for seg selv, og jeg kan fortelle at noen der ute i hagen har hatt fest i kveld og forsynt seg grådig. Jeg har myggestikk i ansiktet, på skuldra og ryggen + hele korsryggen.
Jippi.
Bare å finne fram kløsalvene og håpe at en sover godt etter en dugelig innsats i hagen.

Det gledelige er at vi har skikkelig sommer nå. 28 grader i sola, jo-hoo! (og jeg har jobba innendørs, uten vinduer, til kl 18 idag...) Det dufter deilig av syriner ute og jeg har kjøpt en finfin liten kasse, et par sinkpotter og noen småplanter.
I love Mester Grønn rett og slett ! ;-)

Bare å glede seg til flere sprell i sola i mårn :-)

Nyt sommerdagene!
~Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar